Spring til hovedindhold

Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng

Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Gå til projektet

Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng

Kommentarer

Nuværende status

Alle