Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng
Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Gå til projektet
Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng
Kommentarer
Sendt af
Nuværende status
Alle
