Spring til hovedindhold

Vi har mange grøfter som skal have vildeplanter

Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Problemet er at planter for insekternes skyld ikke skal pløjes ned som landmænd gør det hvert 2 år det ødelægger dels blomster ( flerårige) og insekter i plantemasse og i jorden.

så der skal vidende biologer til disse udfordringer med meget erfaring fra felt og ikke kun bøger 😉

Men der er så meget at hente på vores vejrabatter for os og mest af alt insekterne.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Tim Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem. Mvh Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune

    Sendt af

    Profil af Tim BarkerAf Tim Barker den 24. januar 2022

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Vilde Blomster
    Kvas og dødt ved
    Indret efter forholdene
    Natur og biodiversitet
    Bæredygtig udvikling

    Beliggenhed

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri