Vi har mange grøfter som skal have vildeplanter
Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Problemet er at planter for insekternes skyld ikke skal pløjes ned som landmænd gør det hvert 2 år det ødelægger dels blomster ( flerårige) og insekter i plantemasse og i jorden.
så der skal vidende biologer til disse udfordringer med meget erfaring fra felt og ikke kun bøger 😉
Men der er så meget at hente på vores vejrabatter for os og mest af alt insekterne.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Tim
Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem.
Mvh
Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Vilde Blomster
Kvas og dødt ved
Indret efter forholdene
Natur og biodiversitet
Bæredygtig udvikling
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq