Spring til hovedindhold

Ved Mørkøv Station

Fra "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Gå til projektet

Mørkøv Station er i mange sammenhængen på vores "ønskeseddel" - mht. tilgængelighed, brugbarhed mm. - for at sikre en positiv udvikling i den kollektive trafik. Der er et stort behov for at skabe nye parkeringspladser på arealet bag stationen - og meget gerne parkeringspladser med ladestandere.

Kommentarer

for at kommentere.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Sendt af

Nuværende status

Alle

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri