Ved Kvicklys P-plads
Fra "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"
Gå til projektet
Ved Kvickly P-Plads, her er ok med pladser. Der er kun få parkeringspladser for beboerne ved Slagterivej og Rolighedsvej, så her vil det blive trangt hvis der også kommer ladestander.
Kommentarer
for at kommentere.
Antal likes i alt: 3, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq