Varmepumper er ikke velegnet i rækkehusbebyggelse
Fra "Strategisk Varmeplan for Holbæk Kommune (Afsluttet)"
Gå til projektet
Har man med i betragtningerne, at varmepumper ikke er velegnede i tæt rækkehusbebyggelse, dels på grund af støj fra udedelen og afstand til naboer, og dels er det ikke noget kønt syn med en stor "kasse" foran huset, hvor udedelen kun kan stå? Her må fjernvarme være løsningen!
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Patrizia Renoth
Sendt af:Patrizia Renoth
for 4 år siden
Hej Fie
Tak for dit input. Det kan være svært at etablere varmepumper i rækkehuse. Om fjernvarme kan blive en mulighed, afhænger af hvor i kommunen man bor hen.
Husk at hvis du vil give høringssvar, skal du sende en mail energi@holb.dk. Du kan også sende et brev til Holbæk Kommune, Vækst og bæredygtighed, Plan og Erhverv, 0899 Kommuneservice, att.: Patrizia Renoth
Sendt af
Nuværende status
Alle
