Vand i haven
Fra "Holbæks Vilde landkort - Vis os dit vilde projekt"
Gå til projektet

Jeg har etableret en lille "sø" ved at grave en balje ned, fylde den med regn- og søvand og plante til med stargræs, iris og vandmynte. På den måde har jeg nemt fået vand i haven til gavn og glæde for insekter, bier og fugle.
Kommentarer(2)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hvor ser det fint ud - og overskueligt selv at lave i haven.
Lyder spændende :) er det muligt, at se et billede af "søen"?
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Natur og biodiversitet
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq