Urørt skov
Fra "Kommunens skove omlægges til urørt skov (Afsluttet)"
Gå til projektet

Jeres planer om urørte skove er helt uden evidens. Jeg er rystet over i ikke har lavet en miljøkonsekvens vurdering da i laver så markant en ændring i skovene. De folk der bor klods op af knudskoven er slet ikke informeret om denne ændring. Det er så smuk en skov med masser af vildt dyreliv, som i vil ændre så markant. Hvad med det dyreliv der i forvejen er? I skriver ikke hvilke dyr der skal gå i det skov der vil blive tilbage! Hvad med tilgængelighed for børn, ældre og handicappede når i hegner ind og sætter dyr ind? Mange vil blive forhindret i at nyde skoven, da mange ikke ønsker at gå i en skov med de store græssende dyr! Det siges vi har problemer med co2, hvorfor skal der så fældes så mange træer?
