Tryghed på stationerne
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Hvis stationerne var trygge steder vil der sandsynligvis være flere der ville benytte de tog forbindelser der allerede er i kommunen.
Jeg kender flere der hellere tager bil fremfor toget pga utryghed
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Bæredygtig udvikling
Mobilitet
Sikkerhed
Offentlige rum og bygninger
Udvikling af lokale fællesskaber
