Spring til hovedindhold

Tryghed på stationerne

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Hvis stationerne var trygge steder vil der sandsynligvis være flere der ville benytte de tog forbindelser der allerede er i kommunen.


Jeg kender flere der hellere tager bil fremfor toget pga utryghed

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Profil af Linda BergAf Linda Berg den 25. juli 2022

Nuværende status

Alle

Emner

Bæredygtig udvikling
Mobilitet
Sikkerhed
Offentlige rum og bygninger
Udvikling af lokale fællesskaber