Tag Cyklen, når du bor tæt på job, skole, uddannelsessted.
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Jeg tænker, at der i Danmark er en kultur for at cykle.
"At Cykle, er at opleve"
Denne kultur skal vi ha' støvet af. Vi skal huske at lære vores børn at cykle, og at det så er nemt og billigt komme fra A til B.
Holbæk Kommunen, skal prioritere cykelstier, også ekspres Cykelstier.
Se Cykelby Holbæk trafikplan.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Natur og biodiversitet
Bæredygtig udvikling
Mobilitet
Energi og teknologi
Uddannelse og ungdom
Sikkerhed
Social inklusion
Arbejde, økonomi og turisme
Udvikling af lokale fællesskaber
Helse og velfærd
