Strandparken skal IKKE være vild natur
Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Jeg vil blot være en stemme IMOD en eventuel overvejelse om hvorvidt Strandparken skal udlægges som vild natur. Det er der sikkert ingen planer om, for det ville da også være en ærgerlig beslutning.
Ligesom vi bestemt skal have MEGET mere skov og vild natur i kommunen, skal der også være plads til det pæne, passede og velfriserede parkmiljø. Strandparken er en unik perle, og om noget synes jeg den skal have et løft og passes endnu bedre på.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Stier
Træer
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq