Spring til hovedindhold

Strandengen ved Strandmøllevej Holbæk

Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Opsig aftalen med bonde, der slår hele engen 2-3 gange i sommer/eftersommer og samler det. Lad strandengen passe sig selv, måske skal den slås en gang sidt på sæsonen. Hvis der som tidligere kommer for meget bynke må man sætte ind med slåning inden de kaster frø.

vi har tidligere haft plante arter og flere slags fugle på engen. Fx. Lærken er helt væk.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Bolette Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem. Mvh Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune

    Sendt af

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Natur og biodiversitet

    Beliggenhed

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri