Strandengen ved Strandmøllevej Holbæk
Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Opsig aftalen med bonde, der slår hele engen 2-3 gange i sommer/eftersommer og samler det. Lad strandengen passe sig selv, måske skal den slås en gang sidt på sæsonen. Hvis der som tidligere kommer for meget bynke må man sætte ind med slåning inden de kaster frø.
vi har tidligere haft plante arter og flere slags fugle på engen. Fx. Lærken er helt væk.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Bolette
Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem.
Mvh
Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Natur og biodiversitet
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq