Størrelse producentansvar
Fra "Hvordan kan vi hjælpe klimaet gennem vores forbrug?"
Gå til projektet
Større producentansvar, "byt til nyt-muligheder (som nogen teleforretning allerede gør) mulighed for repaircaféer, pantordning på mere emballage i kvalitet der kan genbruges gentagende gange, forbud (om ikke andet mere viden om kvalitet) af forretninger som "Dollar store"), private som kommunale virksomheder skal pålægges at genbruge, særligt deres pc og telefoner, flere plantebaseret (kald det bare mad) måltider i offentlige instanser, mere afgang til undervisning og bevidsthed om "grøn omstilling" og konsekvensen ved at lukke øjnene for klima og miljø, mere direkte genbrug, mere "vild med vilje", naturlegepladser.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Anne. Tak for dine gode ideer og tanker. Vi tager dem med i den samlede pulje, og kigger på hvad vi kan arbejde videre med som kommune. Du kan følge processen her på siden, og du må selvfølgelig gerne byde ind med mere, eller kommentere yderligere hvis du har ideer til, hvilken rolle Holbæk Kommune skal spille, for at føre nogle af ideerne ud i livet.
Mvh. Christian
Sendt af
Nuværende status
Alle
