Stenhusvej
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Det må efterhånden være indlysende at der skal etableres buslommer på Stehusvej ved Stenhus.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Steen
Tak for input. Hvis det skal tages med som høringssvar må du meget gerne skrive det ind på denne side: https://holbaek.dk/politik/aktuelle-hoeringer-og-tilladelser/mobilitetsplan-i-hoering/
Mvh. Christian
Profil af Susanne Wiuff
Sendt af:Susanne Wiuff
for 3 år siden
God ide
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Mobilitet
