Skolens bus
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
Hvis nu skolen havde en bus - og en chauffør :) - så kunne vi komme på tur "ud i det blå" - måske bare til en sø, hvor der kunne fanges haletudser til et naturprojekt, eller til en nærliggende bondegård for at se på dyr, eller til København for at komme på byrundtur eller.....lige hvad der nu kunne være fedt at krydre undervisningen med, uden en masse planlægning og dyr leje/betaling af transport.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Charlotte Due
Sendt af:Charlotte Due
for 5 år siden
det ville simpelthen være SÅÅÅÅ godt
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Drømme
