Skaterbane til de unge
Fra "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"
Gå til projektet
Vi har på det seneste oplevet unge mennesker med skateboards på parkeringspladsen ved Superbrugsen.
Det må jo være fordi vi mangler en skaterbane i byen. Jeg tror de unge ville blive galde for en skaterbane.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
