Spring til hovedindhold

Senere bustider

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Det kunne være rart med busser og toge der kører længere ud på aftenen og tidligere på morgenen. Det er ikke alle der møder på arbejde eller tager ud til til fritidsaktiviteter imellem 8 om morgenen og 8 om aftenen efter og før det er det nærmest kun muligt at tage bilen.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Den nuværende offentlig trafik i kommunen er bestemt ikke optimal, specielt ikke når man bor uden for Holbæk by. Der skal være flere muligheder for at komme til og fra arbejde uden for myldretiden, herunder i weekenderne. Kommunen skal gøre en væsentligt større indsats for at påvirke DSB til at tage borgerne i Holbæk og omegn mere seriøst. Eksempelvis, så har der i weekenden været 2 afgange i timen mellem Holbæk og København, hvor minuttallet var 30 og 33 (-: Der skal sikres større sammenhængskraft imellem de forskellige trafikformer. Busserne skal afpasse deres afgangstider fra Holbæk St. i forhold til togtiderne, særligt de busruter, hvor betjeningen i forvejen er sparsom, 2 timers drift.

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Mobilitet
    Arbejde, økonomi og turisme