Spring til hovedindhold

Psykolo kursus

Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"

Gå til projektet

Vi synes at mindst 1 lære i hver klasse skal tage et psykolo kursus,

fordi nogen gange synes vi ikke at lærene er særlig gode at snakke med, og det gør at man ikke rigtig har lyst til at snakke med dem om forskelige ting. Det kan fx være man er kommet op og skændes med en person i klassen, så skal læren jo hjælpe med at løse det, men hvis man ikke synes de er særlig gode at snakke med eller er god til at løse ting, så har man jo ikke lyst til at de skal hjælpe.


lavet af Ida, Alberte, Melanie og Sofie fra 6.U Undløse.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Nuværende status

Alle

Emner

Undløse Skole