Spring til hovedindhold

Plejecenter Kastaniely

Fra "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Gå til projektet

Daværende Svinninge kommune vedtog lokalplan, og lod udmatrikulere, for Vestre Hovvej med alt alt for få parkeringspladser.

Kommende/nuværende ønsker om el-ladestandere tydeligtgør det problem med parkeringsplads som har været en stigende udfordring helt siden vejens første indflytninger i 2007/2008...

Etablering af ladestandere ifm. plejecenter Kastaniely, som har et stort parkeringsarel, vil være oplagt.

Kommentarer(2)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
1 stander vil være ligegyldigt.... 10 eller 15 standere vil være mere relevant... Der er mange ansatte, og som udkantkommune er der flere og flere på Vestre Hovvej som har (eller vil få) to biler ... og på Vestre Hovvej var daværende Svinninge Kommune så fremsynede at godkende matrikulering med kun udlæg af 1 parkeringsplads pr. bolig (der er 39 boliger) Men ja, et kommunalt plejecenter skal naturligvis have en hel stribe ladestandere :)
  • ingen likes
Profil af Anne Asbjørn
Sendt af:Anne Asbjørn
for 4 år siden
Jeg ville da klart anbefale en stander til opladning på Kastanjely . Så både besøgende samt personale har mulighed for at lade sin bil op … området omkring Kastanjely Så som Vester søndre øster og Nørre hovvej er der jo også flere og flere der investerer i el biler og måske ikke har opsat privat lader på egen husstand . Så helt klart stander på Kastanjely
  • ingen likes
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Sendt af

Nuværende status

Alle

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri