Spring til hovedindhold

På parkerings ved Mørkøv Hallen, skamstrupvej 9

Fra "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Gå til projektet

Der er god plads til ladestandere, og man tager ikke pladsen for alm parkering.

Der er meget aktivitet omkring hallen og mange komme også udefra og benytter faciliteterne omkring. Derfor vil det være oplagt at man kan lade op feks. Mens man er til sport eller ligende.

Kommentarer

for at kommentere.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Sendt af

Nuværende status

Alle

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri