På parkerings ved Mørkøv Hallen, skamstrupvej 9
Fra "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"
Gå til projektet
Der er god plads til ladestandere, og man tager ikke pladsen for alm parkering.
Der er meget aktivitet omkring hallen og mange komme også udefra og benytter faciliteterne omkring. Derfor vil det være oplagt at man kan lade op feks. Mens man er til sport eller ligende.
Kommentarer
for at kommentere.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq