Spring til hovedindhold

Nyt rekreativt skov- & naturområde i Silverpark ved Sdr. Jernløse

Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Allerede i forsommeren 2021 fremsendte en lokal arbejdsgruppe en projektide til Holbæk Kommune angående omdannelse af Silverpark i Sdr. Jernløse til et nyt rekreativt skov- og naturområde.

Ønsket er at arbejde videre ud fra de eksisterende rammer, men ved enkle greb at tilføje området en højere grad af biodiversitet, oplevelse og rekreative muligheder. Projektet er udarbejdet så det understøtter tankerne bag Vild Kommune og planstrategiens tema Grøn Kommune.

Projektoplægget er vedlagt.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Profil af Anni OlsenAf Anni Olsen den 26. januar 2022

Nuværende status

Alle

Emner

Vilde Blomster
Kvas og dødt ved
Stier
Friluftsliv
Fugtighed med vand
Træer
Natur og biodiversitet
Andet
Udvikling af lokale fællesskaber

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri

Vedhæftede filer