Spring til hovedindhold

Nej tak til kystsikringsprojekt i Kisserup Strand med nuværende fordeling

Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Gå til projektet

Jeg har principielt ikke noget imod kystsikringsprojektet, men er meget uenig i den usolidariske fordeling af udgifterne. Det er ikke rimeligt, at det kun er de berørte grundejere, som skal dække hele udgiften på ca. 30 mio. kr., hvilket i vores tilfælde betyder en månedlig udgiften på ca. 1000 kr. de næste 25 år, da vores hus skal dække 4 parter. Alle grundejere burde solidarisk dække udgiften i fællesskabets ånd.

Det er vanskeligt og urimeligt, at vi med 2 folkepensioner skal betale en månedlig udgift på ca. 1000 kr.

Så NEJ TAK hvis ikke fordelingen af udgiften ændres til, at alle skal dække den ligeligt/solidarisk.

Kommentarer

Nuværende status

Alle