Nej tak til kystsikring
Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Gå til projektet
Jeg ønsker på ingen måde at blive pålagt parter i kystsikrings projektet.
den mængde vand som har været her gennem de 32 år jeg har ejet huset her og den mængde der fremad rettet vil komme kan min grund og hus sakens bære. Vi fik jo i sin tid af vide af kommunen at det var op til den enkle grundejer at sikre sin ejendom. Det har jeg gjort med egen byggejord og pumpe hul plus indkøb af effektiv pumpe.
Så det bliver et stort nej fra mig til kystsikrings projektet
mvh. Jan Kragh Humletoften 6. 4300 Holbæk.
Kommentarer
Sendt af
Nuværende status
Alle
