Mindre og elektriske busser
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Som beboer på Peder Billesvej ser jeg dagligt store tomme busser køre frem og tilbage (linie 501A). Der er muligvis et par afgange i perioden 07:00-09:00, hvor bussen er fuld, men størstedelen af tiden er busserne ganske enkelt tomme eller med 1-2 passagerer. En mindre bus og måske endda elektrisk ville gøre transporten mere klima- og miljøvenlig.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Bæredygtig udvikling
Energi og teknologi
Offentlige tjenester
