Spring til hovedindhold

Mere offentlig transport i yderområderne hele døgnet.

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

I yderområderne af Holbæk kommune er flere nødt til at have 2 biler for at kunne komme til og fra arbejde. Dette kunne undgås hvis vi får flere busser i timen, med vinkestop el. stoppesteder. De skulle køre det meste af døgnet. Min mand og jeg bor i Store Merløse og vi arbejder begge i Holbæk. Jeg skal møde kl. 6 om morgenen, og når jeg har aftenvagt slutter mit arbejde kl. 23. På disse tidspunktet kører der ingen busser eller lokaltog.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Det ender med at de unge mister interessen for uddannelse, når en tur til ungdomsuddannelsen, på 17 km, skal tage op til 90 min. med det offentlige....vi kan ikke være det bekendt!

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Arbejde, økonomi og turisme