Mere farver ind i bylivet
Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Selve gågaden i Holbæk by er meget pakket kompakt med butikker/bygninger. Selve brolægning er nu også tung og kedelig. Jeg er sikker på at flere bede med flotte og farverige blomster langs butikker og fortove vil give den kedelige betong gågade nyt liv, der udover er der mange rundkørseler i byen som bare står som grimme jordklode eller græs her vil det være utroligt smukt at lade en masse vilde blomster vokse. Mit overordnet forslag er at få en masse farver via planter ind i bybilledet i stedet for at lave projekter hvor der i forvejen er nartur, altså lave en rød tråd i hele kommunen hvor de vilde blomster i en betong by giver en smuk og råt billede
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Kira
Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem.
Mvh
Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Vilde Blomster
Udvikling af lokale fællesskaber
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq