Mere bevægelse i timerne
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
Mange børn har svært ved at skulle sidde stille, og koncentrere sig hele dagen. Hvis vi fik måske 10-15 min midt i en time, hvor vi skulle bevæge os - fx. lave noget morgengymnastik, eller Just Dance.
Det ville gøre os klar til at koncentrere os igen bagefter, og gøre os mere friske i hovederne. Samtidig ville det måske også øge humøret i klassen
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jakob Sjørslev
Sendt af:Jakob Sjørslev
for 5 år siden
Jeg tænker at det er et godt forslag - bevægelse kan også indtænkes i selv undervisningen, men de brain-breaks du foreslår vil være gode. Jeg tænker at det allerede kan lade sig gøre nu - er det noget I har talt om i jeres klasse? Måske kunne I som elever være med til at planlægge et bevægelsesbånd/brainbreaks allerede nu
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Nr. Jernløse Skole
