Ladestandere så de kan tilgås fra begge sider af P pladserne
Fra "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"
Gå til projektet
Centrum af byen, hvor både kommunale biler og besøgende får mulighed for at lade.
Kommentarer(1)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Ole Jeppesen
Sendt af:Ole Jeppesen
for 4 år siden
Det giver god mening at kunne tilgå ladestanderne fra flere sider.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq