Kystsikrings Projekt Kisserup
Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Gå til projektet
Jeg støtter ikke kystsikrings projektet i den nuværende form, af flere årsager.
En fuldstændig urimelig fordeling af udgifterne til projektet, hvor kun en lille del af grundejerne skal bidrage til projektet.
Havde hellere set man havde arbejdet på en samlet løsning, med kystsikring,samt en løsning på Nordre samt Søndre løb, som giver store oversvømmelser af området i perioder.
Så et nej tak herfra.
Kommentarer
Sendt af
Nuværende status
Alle
