Spring til hovedindhold

Kystsikring af Kisserup

Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Gå til projektet

Hvis der ikke foreligger en fornuftig plan B, så er jeg positiv stemt.

Én ting er, at der måske kan gå en del år, før der opstår en hændelse, som retfærdiggør projektet – men det vil overraske mig meget, hvis forsikringsselskaberne bare ser passivt til og lader naturen gå sin gang.

Så jeg kan sagtens se for mig, at forsikringspræmierne enten stiger så meget, at de penge nok er bedre brugt på kystsikringsprojektet.

Og i værste fald, hvis forsikringselskaberne ikke længere er villige til at løbe risikoen, og vi pludselig ikke kan forny bygningsforsikringen på vores ejendomme, så har vi altså et problem. Husene vil stort set blive umulige at sælge.

Dbh, Martin Stender

Kommentarer

Sendt af

Nuværende status

Alle