Kortere skoledage
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet

Input modtaget fra Louise, elev på Nr. Jernløse Skole
Jeg ønsker kortere skoledage. Dvs at skoledagene ikke skal være længere end til kl 14. Timerne efter kl 14, er fuldstændig ubrugelige for eleverne. De er trætte og har ikke overskud til mere læring, og lærer ikke rigtig noget, i den sidste time, da al energien er blevet opbrugt. Og det mindsker ens lyst til fritidsaktiviteter, da man er så træt, efter en lang dag.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Organisering og struktur
