Kortere Frikvarterer
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
Alle unge har svært ved at koncentrer sig til klokken 15:00. Derfor synes jeg at vi skal korte vores frikvarterer ned til 15 min og 30 min. Det gør også at vi kan få tidligere fri.
istedet for at have 1 time og 30 min frikvarter og først få fri kl. 15:00, kan man have frikvarter i 45 min og få fri 13:00 og 14:00
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
