Køl af rum
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
Vi tænker at et køl af rum kunne give mange elver et puste rum fra timerne hvis det bliver lidt for meget.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Rikke Huus
Sendt af:Rikke Huus
for 5 år siden
Jeg har tidligere oplevet, på en skole i Lejre kommune, at man havde et sted kaldet 'Pusterummet'. To pædagoger/lærere tilknyttet, så der hele tiden var en voksen, i både timer og frikvarter. Her var der hyggeligt at komme, god atmosfære. Der var et rum med bøger, plads til at tegne og til at snakke hvis man havde behov for det. Der var et rum med boksepude, en ribbe og tumleredskaber.
Jeg ved at de gerne deler ud af deres erfaringer.
Profil af Monique Andersen
Sendt af:Monique Andersen
for 5 år siden
Jeg møg enig
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Nr. Jernløse Skole
