Indsættelse af el busser i den indre by
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Udlægge tilpas stor p-arealer uden for byen. Herfra foregår videre transport med el busser.
som med bybusserne bør der være bus hvert kvarter.
alle busser bør være gratis
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Thomas Olsen
Sendt af:Thomas Olsen
for 4 år siden
Genial idé.. jeg kom faktisk selv med et forslag der ville passe perfekt ind i dit forslag..
Kommunen burde dog mindske store indfalds veje og omfartsveje omkring holbæk og småbyer, da det vil dræbe byerne langsomt.
Der ud over bør der være busser og super cykelstier der forbinder samtlige småbyer med hinanden og Holbæk..
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Bæredygtig udvikling
Boliger
Mobilitet
Energi og teknologi
Offentlige rum og bygninger
Offentlige tjenester
