Høringssavar vedr. Kystbeskyttesesprojekt ved Kisserup Strand
Fra "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Gå til projektet
Undertegnede er IKKE interesseret i et evt. dige. Jeg synes det er for dyrt i forhold til os, der skal betale.
Jeg synes det ikke er fremtidssikret tilstrækkeligt.
Jeg går ind for at Holbæk Kommune samarbejder med "fjorkommunerne" (omkring Isefjord), så der kan laves en større og mere fremtidssikret løsning ved åbningen ud til Kattegat. Fjordgruppen arbejder med denne sag! Med stor opmærksomhed rettet mod hvike løsninger, man har arbejdet med i Holland.
MVH EAM
Kommentarer
Sendt af
Nuværende status
Alle
