Spring til hovedindhold

Grøn bølge

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Lysregulering på vores hovedfærdselsårer bør være styret, så der kun skiftes, hvis fodgængere anmoder om det ved tryk på stander. Derudover skal der kun skiftes til rødt lys, hvis følere registrerer køretøjer fra de mindre tværgående veje.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Nuværende status

Alle

Emner

Mobilitet