Grøn bølge
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Lysregulering på vores hovedfærdselsårer bør være styret, så der kun skiftes, hvis fodgængere anmoder om det ved tryk på stander. Derudover skal der kun skiftes til rødt lys, hvis følere registrerer køretøjer fra de mindre tværgående veje.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Mobilitet
