Spring til hovedindhold

Gratis offentlig transport og biodiversitet

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Al offentlig transport gøres gratis , der stilles et stort antal cykler rundt omkring alle kan bruge. Små busser der kører meget ofte , måske endda store personbiler i stedet for kæmpe busser.

plante frugttræer og buske på alle grønne arealer , som alle må plukke af og ikke slå græsset overhovedet . Lade alle der vil få et lille stykke jord , hvor de bor ,at dyrke noget på- især ved de store boligselskaber. Lave store bede inde i byen med bla krydderurter og den slags…

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Johnny Melohn
Sendt af:Johnny Melohn
for 4 år siden
Nu bor jeg nede på havnen, og der bliver så ikke slået græs mere på de grønne arealer, det ser frygteligt ud, og nu er det nået dertil at græsset er så højt, så de 100 vis af hundeluftere der lufter deres hunde på disse arealer, ikke samler op mere. Biodiversitet eller ej, i mine øjne ligner det sjusk, og er en undskyldning for at spare penge på at holde de grønne arealer i beboelses områderne.

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Natur og biodiversitet
    Mobilitet
    Udvikling af lokale fællesskaber
    Helse og velfærd