Spring til hovedindhold

Gratis kollektiv trafik

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Kollektiv trafik burde være gratis eller meget billigere er en holdning på mødet med lokalfora Svinninge, Gislinge og Kundby. Også andre lokalfora nævner muligheden.

Der skal noget radikalt til for at få folk ud af bilerne. Et økonomisk incitament er nødvendigt for at folk lader bilen stå.

Gratis bus kan evt. afprøves som en forsøgsperiode for at få folk til at ændre vaner.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Nuværende status

Alle

Emner

Mobilitet