Spring til hovedindhold

Græs areal på hjørnet af Valdemar Sejrsvej og Gl.ringstedvej

Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Der er et stort areal med enkelte æbletræer og græs… intet andet.

Burde være fyldt med vilde blomster mm. , ingen bruger arealet idag Det er så bart og ud til trafikeret vej. Hvis der blev skabt nogle rum, kunne det være at man havde lyst til at opholde sig dér.

Som et andet plus kunne man også gøre noget ved midterrabatten på Valdemar Sejrsvej

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Christine Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslagene grundigt igennem. Mvh Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Vilde Blomster
    Friluftsliv
    Natur og biodiversitet
    Udvikling af lokale fællesskaber

    Beliggenhed

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri