Forslag fra 3A ang. bibliotek
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
3.a siger: "Vi ønsker os et større bibliotek med vægge og en dør. Vi drømmer om et sted, hvor vi kan læse i ro og fred. Med små hygge kroge med puder og tæpper. Hvor alle bøger er samlet i et rum, som alle kan låne. Det kunne være fedt med et større udvalg, planter og udsmykning på væggene".
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jannie Andersen
Sendt af:Jannie Andersen
for 5 år siden
Det kunne være fedt hvis biblioteket altid var bemandet, så man altid kan får hjælp til at finde en god bog
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Nr. Jernløse Skole
Skolens rammer
