Flere tog afgange.
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Et tog i timen er ikke nok til at gøre det attraktivt og konkurrere med bilen.
Desuden mangler der en tidligere afgang mod kalundborg så det faktisk er realistisk at kunne nå at møde på arbejde.
Kommentarer(3)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Dorthe Møller
Sendt af:Dorthe Møller
for 4 år siden
Det samme gælder busforbindelser, de er elendige mellem Holbæk og småbyerne.
Evt bare i myldretiden, morgen og eftermiddag
Profil af per fynboe
Sendt af:per fynboe
for 4 år siden
vi har ca tolv standsningsteder for tog i vores kommune.
det er kun Odsherredbanen der har halvtimesdrift.
alle strækninger bør indrettes med halvtimesdrift. Både Nordvestbanen og HTJ.
HTJ bør forlænges fra Tølløse til Holbæk, både for skoleelever, og for togrejsende til Fyn og Jylland over Slagelse.
Profil af Anna Thiel
Sendt af:Anna Thiel
for 4 år siden
Jeg er så enig. Det er meget ufleksibelt for job og familielivet med én togafgang i timen, og det gør det meget uattraktivt for eventuelle tilflyttere.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Bæredygtig udvikling
