Spring til hovedindhold

Flere tog afgange.

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet


Et tog i timen er ikke nok til at gøre det attraktivt og konkurrere med bilen.

Desuden mangler der en tidligere afgang mod kalundborg så det faktisk er realistisk at kunne nå at møde på arbejde.

Kommentarer(3)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Det samme gælder busforbindelser, de er elendige mellem Holbæk og småbyerne. Evt bare i myldretiden, morgen og eftermiddag
    Profil af per fynboe
    Sendt af:per fynboe
    for 4 år siden
    vi har ca tolv standsningsteder for tog i vores kommune. det er kun Odsherredbanen der har halvtimesdrift. alle strækninger bør indrettes med halvtimesdrift. Både Nordvestbanen og HTJ. HTJ bør forlænges fra Tølløse til Holbæk, både for skoleelever, og for togrejsende til Fyn og Jylland over Slagelse.
      Profil af Anna Thiel
      Sendt af:Anna Thiel
      for 4 år siden
      Jeg er så enig. Det er meget ufleksibelt for job og familielivet med én togafgang i timen, og det gør det meget uattraktivt for eventuelle tilflyttere.

        Sendt af

        Profil af Mia NielsenAf Mia Nielsen den 14. marts 2022

        Nuværende status

        Alle

        Emner

        Bæredygtig udvikling