Fjernvarme i Gislinge
Fra "Strategisk Varmeplan for Holbæk Kommune (Afsluttet)"
Gå til projektet
Trods varmeplanen siger at det ikke er rentabelt med fjernvarme i Gislinge er det vel også et spørgsmål om hvad de enkelte forbrugere vil betale for et fjernvarmenet. Hvis Holbæk skal vise sig som en grøn kommune bør alt vel undersøges?
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Patrizia Renoth
Sendt af:Patrizia Renoth
for 4 år siden
Hej John
Tak for dit input. Ifølge loven er kommunen forpligtiget til at sikre både miljøvenlig og den mest økonomiske opvarmning for samfundet. Fjernvarme kan kun godkendes, hvis disse kriterier er opfyldte.
Husk at hvis du vil give høringssvar, skal du sende en mail energi@holb.dk. Du kan også sende et brev til Holbæk Kommune, Vækst og bæredygtighed, Plan og Erhverv, 0899 Kommuneservice, att.: Patrizia Renoth
Sendt af
Nuværende status
Alle
