Spring til hovedindhold

Fjernvarme

Fra "Strategisk Varmeplan for Holbæk Kommune (Afsluttet)"

Gå til projektet

Det ser ud til a vores husstand ligger i det område som kan få fjernvarme. Men ved man noget om hvornår arbejdet begynder og er det sikkert at der kommer fjernvarme til Holbæk, eller skal man begynde at tænke andre veje. Savner nogle datoer og årstal på hvornår tingene begynder.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Lars Tak for dit input. Tidligere har det ikke været muligt at etablere fjernvarme i Holbæk. På grund af en lovændring er fjernvarme en mulighed nu og varmeplanen udpeger de områder, hvor der er potentiale for fjernvarme. Det er en omfattende opgave at planlægge og etablere ny fjernvarme. Sammen med Fors arbejder vi på sagen, så du og andre borgere hurtigst muligt kan få de efterspurgte oplysninger. Husk at hvis du vil give høringssvar, skal du sende en mail energi@holb.dk. Du kan også sende et brev til Holbæk Kommune, Vækst og bæredygtighed, Plan og Erhverv, 0899 Kommuneservice, att.: Patrizia Renoth

    Sendt af

    Nuværende status

    Alle