Færdiggør vejen mellem Åvej og Åparken
Fra "Store Merløses projektideer (Afsluttet)"
Gå til projektet

Åvej slutter lidt brat med en skov, og Åparken’s indgang slutter med kampesten og græsområde. Det er tydeligt at der har været tænkt på at forbinde Åvej og Åparken engang, men det er aldrig sket, udover en sti. Hvis man i bil skal fra Pip-kvarteret og til Åparken, så skal man hele byen rundt, det virker lidt tosset, når man kan forbinde byen ret godt, ved at færdiggøre den vej der var tænkt på dengang, der skal helt sikkert være fartbump og skilte der forbyder kørsel med tung trafik, medmindre de har et ærinde i pip-kvarteret og Åparken.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Idé
Bæredygtig udvikling
Mobilitet
Sikkerhed
Arbejde, økonomi og turisme
Andet
Udvikling af lokale fællesskaber
