Spring til hovedindhold

Elcykel mulighed for opladning

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Der kommer flere elcykler til, og det ville være dejligt hvis der blev mulighed for opladning (alm elstik) rundt omkring.

Mulighed for opladning i bussen, toget, ved offentlige steder, busskur, indkøbscentre eller ved standere hvor elbiler tanker op.

Så vil der være god grund til at tage cyklen istedet for bilen.

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af per fynboe
Sendt af:per fynboe
for 4 år siden
Ladestandere til elcykler er en god ide på beskyttede parkeringspladser ved togstationer.
    Også evt. elscooter.
    • 2 likes

    Sendt af

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Mobilitet