Dele 2. klasse
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet

For at opnå bedre trivsel i klassen med maks antal elever siden de startede i 0.klasse. Ved deling af klassen ville der komme mere ro og der kunne være forskellige lektioner hvor man kunne arbejde på tværs af 2. årgang så relationer på tværs stadig er eksisterende.
Delingen ville også understøtte nye tilflyttere til byen. Lige nu er 2. klasse lukket for nye elever og det er da ærgeligt for byens udvikling.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Nr. Jernløse Skole
