Spring til hovedindhold

Cykelstier!!!!

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Jeg bor ved Kvanløse og cykler næsten dagligt til Holbæk!!!

Kommentarer(4)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Vi mangler cykelstier ud af Ugerløse... Mod Undløse, Brændholt, Stenlille og Holbæk!
    Profil af Marc Solis
    Sendt af:Marc Solis
    for 4 år siden
    Det er livsfarligt at forsøge cykling mellem kommunens 2 hovedtyper Tølløse og Holbæk. En kort cykelsti fra Tølløse ned til Elverdamskroen ville forbinde Tølløse med den eksisterende cykelsti til Holbæk, Roskilde og Bramsnæs.
    • 1 like
    Jeg syntes der i det hele taget skal være mange flere cykelstier i Holbæk og omegn.
    • 2 likes
    Profil af per fynboe
    Sendt af:per fynboe
    for 4 år siden
    @Hanne Brinchmann Kikkenborg ja, bådecykelstier mellem byerne, og samtidig bør stier og veje inde i Holbæk by forbindes til sikre og effektive cykelruter.

      Sendt af

      Nuværende status

      Alle

      Emner

      Mobilitet