Cykelstier!!!!
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Jeg bor ved Kvanløse og cykler næsten dagligt til Holbæk!!!
Kommentarer(4)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Dorthe Møller
Sendt af:Dorthe Møller
for 4 år siden
Vi mangler cykelstier ud af Ugerløse... Mod Undløse, Brændholt, Stenlille og Holbæk!
Profil af Marc Solis
Sendt af:Marc Solis
for 4 år siden
Det er livsfarligt at forsøge cykling mellem kommunens 2 hovedtyper Tølløse og Holbæk.
En kort cykelsti fra Tølløse ned til Elverdamskroen ville forbinde Tølløse med den eksisterende cykelsti til Holbæk, Roskilde og Bramsnæs.
Profil af Hanne Brinchmann Kikkenborg
Sendt af:Hanne Brinchmann Kikkenborg
for 4 år siden
Jeg syntes der i det hele taget skal være mange flere cykelstier i Holbæk og omegn.
Profil af per fynboe
Sendt af:per fynboe
for 4 år siden
@Hanne Brinchmann Kikkenborg ja, bådecykelstier mellem byerne, og samtidig bør stier og veje inde i Holbæk by forbindes til sikre og effektive cykelruter.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Mobilitet
