Cykelsti mellem Jyderup og Mørkøv
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Der bør anlægges en cykelsti mellem Jyderup og Mørkøv, så de bløde trafikanter ikke er så udsatte, når trafikken på Holbækvej øges pga etableringen af motorvejen.
Børn/unge skal kunne deltage i fritidsaktiviteter i begge byer uden at skulle køres frem og tilbage.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Ellen Lundsgaard
Sendt af:Ellen Lundsgaard
for 4 år siden
Meget relevant forslag.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Mobilitet
Sikkerhed
