Bus til Megacenter
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Jeg syntes det ville være en rigtig god idè, hvis der gik en bus til Holbæk Megacenter, som kørte Vang kvarteret, Bjergmarken og ladegårdsparken. Uden at det er nødvendigt at skifte på stationen, da det giver en del bøvl for alle som ikke har bil. Hvis ikke hver halve time, så bare en gang i timen, da man så havde en time til at hente hvad man skulle. Problemet er hvis folk handler derude, og så der efter skal bakse rundt på stationen med sine vare for at vente på næste bus. Er sikker på at det ville glæde rigtig mange bruger af Megacenteret, da der er en stor bruger gruppe i disse kvartere.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Mobilitet
Offentlige tjenester
