Spring til hovedindhold

Bus til Megacenter

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Jeg syntes det ville være en rigtig god idè, hvis der gik en bus til Holbæk Megacenter, som kørte Vang kvarteret, Bjergmarken og ladegårdsparken. Uden at det er nødvendigt at skifte på stationen, da det giver en del bøvl for alle som ikke har bil. Hvis ikke hver halve time, så bare en gang i timen, da man så havde en time til at hente hvad man skulle. Problemet er hvis folk handler derude, og så der efter skal bakse rundt på stationen med sine vare for at vente på næste bus. Er sikker på at det ville glæde rigtig mange bruger af Megacenteret, da der er en stor bruger gruppe i disse kvartere.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Af ukendt forfatter den 8. juli 2022

Nuværende status

Alle

Emner

Mobilitet
Offentlige tjenester