Bus på Strandmøllevej
Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Vi har døbt den store bus som kører fra Stormøllevej ad Strandmøllevej og videre op på Sofiemindes Alle "TOM", da den for det meste kører på Strandmøllevej uden passagerer i.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Mobilitet
