Spring til hovedindhold

Bus på Strandmøllevej

Fra "Hvordan bevæger vi os nemt, sundt og klimavenligt i Holbæk Kommune? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Vi har døbt den store bus som kører fra Stormøllevej ad Strandmøllevej og videre op på Sofiemindes Alle "TOM", da den for det meste kører på Strandmøllevej uden passagerer i.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Nuværende status

Alle

Emner

Mobilitet