Spring til hovedindhold

Bord 6, Refleksion

Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Gå til projektet

Boost af at møde flere, der vil udvikle vores lokalsamfund, så har lavet aftaler med andre i mit lokal område.

Borgere/lokalfora vil gerne i tættere dialog med administrationen og politikere. Hvad er det vi kan udvikle sammen og hvordan sikre vi en fælles strategi for den lokale udvikling.

Vi vil gerne have langtidsplanlægning, altså mere end de 4 år, som en kommunalbestyrelses periode er.

Vi skal gøre mere for klimaet, så general mere fokus på den grønne omstilling. Dette er ofte lettere i landzoneområde, så skal finde ud af hvordan vi kan gøre det på tværs.

Hvis man vil bygge nyt, skal man rive noget ned.

Synes det er rigtig fint, at få genopfrisket Dialog modellen og at vi alle har et ansvar for at udvikle kommunen og vores lokalsamfund. At det ikke kun er kommunens ansvar, men også borgernes ansvar.

Hvert lokal område bør have sin egen udviklingsplan

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Nuværende status

Alle